Creditsafe voegt 40 miljoen Bedrijfs- en Kredietrapporten toe!

DEN HAAG, 11 APRIL 2016

De meest geliefde merken van vandaag zijn zo groot en bekend geworden omdat zij internationaal zaken zijn gaan doen. Hiermee vergroot een bedrijf zijn potentiële markt aanzienlijk. Het internet heeft nieuwe communicatiemiddelen mogelijk gemaakt die ervoor zorgen dat een bedrijf snel en eenvoudig internationaal kan communiceren. Internationaal zaken doen kan daarom heel lucratief zijn voor uw bedrijf, alleen niet zonder risico´s. Bijna 200.000 gebruikers verspreid over 200 landen maken gebruik van de Creditsafe database bij het maken van 450.000 beslissingen die dagelijks op het gebied van internationaal zaken doen worden gemaakt. Internationale bedrijfs- en kredietrapporten zorgen ervoor dat een bedrijf veilig en met een gerust hart internationaal zaken kan doen. Creditsafe lanceert nu nog meer landen waar bedrijfs- en kredietrapporten direct online opvraagbaar zijn.

Doormiddel van de internationale score, die Creditsafe heeft ontwikkeld, is het mogelijk om een internationale vergelijking te maken waardoor risico´s bepaald kunnen worden. De internationale score die gehanteerd wordt is zo opgesteld dat deze voor elk land wereldwijd hetzelfde is. Deze score is daarom voor u makkelijk te lezen en te interpreteren. Onze score is eenvoudig opgesteld. De score wordt aangegeven met de cijfers A tot en met E waarbij A het laagste risico is, D het hoogste risico en E staat voor bedrijven die niet zijn gewaardeerd. De kans dat een bedrijf de komende 12 maanden failliet gaat wordt met deze score aangeduid. Uw zaken uitbreiden buiten de landsgrenzen kan een behoorlijke uitdaging zijn die veel verschillende aspecten met zich meebrengt waar u rekening mee moet houden. Met het gebruik van de internationale bedrijfs- en kredietrapporten van Creditsafe kunt u de onzekerheid over het voldoen van de factuur van uw klant aanzienlijk verkleinen.

Sinds kort heeft Creditsafe 10 landen toegevoegd aan haar internationale online database waardoor 40 miljoen extra rapporten direct online opvraagbaar zijn. 99% van de door onze klanten online opgevraagde rapporten zijn in 2015 direct geleverd. Hier krijgen wij van onze klanten veel positieve feedback over, waar we erg trots op zijn. Op dit moment bestaat onze database uit 190 miljoen rapporten uit 51 landen wereldwijd, die beschikbaar zijn in 102 talen. Onze wereldwijde database wordt dagelijks meer dan een miljoen keer bijgewerkt. Hier worden meer dan 200 bronnen voor gebruikt waardoor wij de meest up-to-date informatie kunnen aanbieden.

Creditsafe lanceert bedrijfs- en kredietrapporten in Australië, Bangladesh, India, Mexico, Nepal, Pakistan, Rusland, Sri Lanka, Taiwan en Zuid Korea die toegevoegd worden aan de 41 landen die al beschikbaar waren. Ondanks dat 99% van alle rapporten direct online beschikbaar zijn is het niet altijd mogelijk om voor elk bedrijf direct een rapport te leveren. Als een rapport niet direct online inzichtelijk is zal er een nieuw onderzoek gestart worden naar het desbetreffende bedrijf om u zo een up-to-date beeld te geven waar u op kunt vertrouwen.

De informatie die we verzamelen is afhankelijk van de markt waar in gezocht wordt. Door nauw samen te werken met officiële bronnen en databases kunnen we informatie over de financiële stabiliteit en gezondheid van een bedrijf snel leveren. Als er geen officiële gegevens beschikbaar zijn zal Creditsafe een persoonlijk onderzoek naar het bedrijf starten.

Doet u internationaal zaken? Vraag dan nu een gratis internationaal rapport van Creditsafe aan. Gratis rapport!

Wachtwoord vergeten

Voer uw gebruikersnaam in

Voer uw e-mailadres in

Gebruikersnaam en wachtwoord niet gevonden. Contacteer onze klantenservice.
Een nieuw wachtwoord is naar uw e-mail gestuurd.