Innovatieve Internationale Credit Check met Creditsafe International Insight

3D Ledger Internationaal biedt toegang tot betalingservaringen over 100 miljoen bedrijven

DEN HAAG22 SEPTEMBER 2014

Creditsafe, 's werelds grootste leverancier van bedrijfsinformatie, introduceert International Insight voor dagelijkse scherpe analyses van de betalingsgegevens van internationale klanten waardoor het risico afneemt dat uitstaande facturen niet worden betaald. 3D Ledger Internationaal biedt direct toegang tot betalingservaringen van organisaties over 100 miljoen bedrijven uit twaalf landen* en de database met betalingsgegevens wordt steeds groter naarmate meer gebruikers ervoor kiezen betalingsgegevens van klanten te delen. Bedrijven uit Europa en de Verenigde Staten delen hun eigen betalingsgegevens van klanten en hierdoor hebben organisaties het meest actuele beeld van de kredietwaardigheid en betalingsgedrag van hun debiteuren.

• International Insight bestaat uit de volgende drie componenten: 3D Ledger Internationaal, Prospects Internationaal en Dataclean Internationaal
  • 3D Ledger Internationaal biedt direct toegang tot betalingservaringen over 100 miljoen bedrijven uit twaalf landen
  • Prospects Internationaal helpt bij het vinden van kredietwaardige prospects
  • Dataclean Internationaal voor het efficiënt opschonen van het internationale klantenbestand

Andrew Harris, Managing Director Creditsafe Nederland: “De economie trekt wereldwijd aan en dat betekent dat er voor ondernemers weer veel nieuwe kansen liggen over de Nederlandse grenzen. Het is daarom van belang dat organisaties hun wereldwijde debiteurenmanagement op orde hebben. Creditsafe’s 3D Ledger Internationaal neemt uw gegevens en combineert deze met onze eigen risicomanagement gegevens en de gegevens van onze internationale klanten. In onze tool brengen wij vervolgens dagelijks uw risico’s op een overzichtelijke en interactieve manier in kaart. Zo ontstaat een wereldwijd interactief platform met betalingservaringen.”

International Insight helpt niet alleen de risico’s te beheren van het huidige debiteuren portfolio. Dankzij Prospects Internationaal kunnen organisaties nu ook eenvoudiger internationale kredietwaardige prospects vinden en ontstaat inzicht in welke markten en industrieën kansen zijn. Dit biedt mogelijkheden om de effectiviteit van internationale marketing- en verkoopactiviteiten verder te verhogen. Het derde voordeel van International Insight is dat het opschonen van internationale klantenbestanden zeer eenvoudig is via Dataclean Internationaal.

Andrew Harris vervolgt: “Het is vaak al moeilijk en tijdrovend genoeg om te zorgen dat de binnenlandse klantengegevens up to date zijn, laat staan wanneer een groot deel van uw relaties door heel Europa zitten. Met Dataclean Internationaal blijven klantgegevens eenvoudig actueel waardoor uw bedrijf efficiënter kan werken.”

* België, Duitsland, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten en Zweden.