Sales Joe nieuwe Lead Generation tool van Creditsafe

Alle toekomstige klanten samen op één plek

Den Haag, 10 januari 2017 – Creditsafe, online aanbieder van bedrijfs- en kredietrapporten, breidt zijn diensten verder uit met Sales Joe, een nieuwe Lead Generation Tool. Sales Joe biedt toegang tot de gegevens en contactinformatie van meer dan 2,2 miljoen Nederlandse bedrijven en 1,6 miljoen beslissingsbevoegden. Gebruikers kunnen nieuwe leads zoeken door te filteren op verschillende criteria zoals branche, bedrijfsgrootte, locatie en uiteraard kredietwaardigheid. Bovendien kan Sales Joe eenvoudig en snel bedrijven aanreiken die vergelijkbaar zijn met huidige klanten. Dagelijks worden de gegevens bijgewerkt zodat bij het werven van new business altijd de meest recente bedrijfsgegevens, contactpersonen en telefoonnummers geraadpleegd kunnen worden. Uniek aan Sales Joe is dat gebruikers onbeperkt toegang krijgen tot alle prospects.

Up-to-date database met nieuwe leads

De nieuwe Lead Generation Tool van Creditsafe maakt het voor bedrijven mogelijk om meer grip te krijgen op hun sales- en lead management, zowel nationaal als internationaal. Sales Joe biedt inzicht in de branche, omzet, winst, kredietwaardigheid, het aantal werknemers en of het bedrijf onderdeel uitmaakt van een internationaal concern. Alles zit in één systeem zodat sales- en marketingteams op basis van real-time informatie potentiële klanten kunnen vinden en benaderen. Met één druk op de knop kunnen contactmomenten geregistreerd worden of nieuwe afspraken worden ingepland. Deze informatie kan eenvoudig via het dashboard-overzicht teruggevonden worden. Sales Joe analyseert alle potenties en produceert sales rapportages waarin inzicht wordt geboden in alle lopende zaken. Zo ook hoeveel deals er uiteindelijk gesloten zijn.

“Nu alle seinen op groen staan voor de economie, staat 2017 voor veel ondernemingen in het teken van groei,” aldus Ginny Henderson, Marketing Manager Creditsafe Nederland. “Het is ideaal als je dan alle prospects in één systeem hebt staan. Voorheen was het altijd lastig om te zorgen dat de gegevens in een database recent zijn. Nu, met Sales Joe, kun je heel eenvoudig een lijst met potentiële klanten opzetten. Doordat de informatie elke dag wordt bijgewerkt, heb je niet meer het probleem dat een aangekochte lijst met potentiële leads verouderd raakt.”

Data Integratie

Uw software gelinkt aan Creditsafe voor de meest actuele bedrijfsinformatie.

Data Integratie

Prospects

Op zoek naar nieuwe kredietwaardige klanten?

Prospects