SparkWise kiest voor Creditsafe

DEN HAAG, 3 DECEMBER 2015

SparkWise creëert een nieuw speelveld in ondernemersland, door nieuwe neuro-wetenschappelijke inzichten te koppelen aan hoe zakelijk succes ontstaat. Om vooraf beter zicht te krijgen op de financiële situatie van toeleveranciers of afnemers, zet SparkWise de online applicatie van Creditsafe in.

SparkWize
SparkWise optimaliseert alle voorkomende bedrijfsprocessen. In die processen heb je altijd te maken met mensen en processen die synchroon moeten veranderen. Verandering wekt weerstand op en die weerstand ontstaat in de hersenen. Reden genoeg om meer kennis op te bouwen over de werking van hersenen. We ontdekten via de neurowetenschap, wat precies de reden is waarom mensen zo snel met de hakken in het zand gaan staan, als er een verandering dreigt.

De nieuwe neuro wetenschappelijke inzichten die SparkWise aan haar meer dan 25 jaar bestaande methodes heeft gekoppeld, biedt een sterke marktpropositie die bestaat uit diverse componenten; een direct uitvoerbare operationele assessment die de ‘SPARK’ wordt genoemd en op basis van de resultaten uit de ‘SPARK’ wordt de hands-on ‘WISE’ uitgevoerd op de werkvloer.

NQ Test
SparkWise heeft in het verlengde van de IQ en SQ test, een NQ test (neuro quotiënt) ontwikkeld, die direct zicht geeft op je persoonlijke kans op falen of slagen. Ga naar de home page SparkWise.nl om deze gratis test te doen, of klik op deze link, om te ontdekken hoe je scoort ten opzichte van de andere deelnemers in Nederland.

Interesse?
Fouten in de dagelijkse operationele processen zijn de hoofdoorzaken waardoor rendement uit een organisatie wegvloeit, potentiële groei achterblijft en intrinsieke waarde volledig verdampt. SparkWise richt zich specifiek op het geheel transparant optimaliseren van rendement. In ons trackrecord van ruim 25 jaar, realiseren wij telkens een netto aantoonbaar rendement van € 250.000 per 50 Fte.

Contact
Neem vrijblijvend contact op indien u uitleg wenst over hoe we nieuwe neuro-wetenschappelijke inzichten inzetten om uw bedrijfskapitaal beter te beschermen en hoe het ons telkens weer lukt een gegarandeerd hoger rendement binnen uw onderneming te realiseren.

Voor de redactie:
Contactpersoon SparkWise:
Eddie Tjon Fo. Telefoon: 020-800 62 55 // 06-53 134 288 // Email: [email protected]
Marcel Bos. Telefoon: 020-800 62 55 // 06-51 449 175 // Email: [email protected]
Adres: Apollo Building. Herikerbergweg 1-35, 1101 CN, Amsterdam Zuid-Oost Website: www.sparkwise.nl